Tacna, Peru

12 oktober, 2012

Babyshower og forventning til lille Elena i magen

Det er veldig kjekt når kirken inviterer meg og Wilber til overraskelsesfest i søndagsskolelokalet. Vi får beskjed om dato og at det er bare og stille opp. Resten ordner de med. Det er babyshower for lille Elena, ca to måneder før fødsel. Det ble mye latter og mange gaver og veldig mange som kom som ikke ellers kommer i kirken også. Den som fikk gjennomgå mest var pappa Wilber. Han måtte gjennom både vanlig fødsel, keisersnitt og påskifting av bleier. Ellers ble han kledd ut som meg og jeg som Wilber. Ja det var veldig festlig og noen av damene kommenterte at det var fint å se at vi kunen ha det så gøy uten alkohol. Det er nemlig slik her i landet at det er mye alkohol både ved babyshower og barnebursdager fordi hele familien er invitert i bursdagsselskap. Det var derfor fint å kunne vise at en kan ha det svært gøy uten alkohol. Vi har mange venner her i kirken og elles som gleder seg til babyen blir født.Terminen er 13 oktober og i dag er det den 12..så vi venter spent. Legger ved bilder fra bayshoweren og også bilde av barn i kirken som stadig vekk gir kyss og klem til lille Elena(til magen min). Fint å kjenne på denne gleden og forventningen.
Det blir nok ikke en helt vanlig morspermisjon som i Norge. Etterhvert vil jeg iallefall være med på de ulike samlingene og aktivitetene der det passer at jeg deltar selv om jeg har med meg babyen. Fint om dere er med å ber om at det må bli en vanlig fødsel som går rolig for seg. Takk for omsorg og forbønn!
 
 
 

3 Comments:

Anonymous Ingunn said...

Vi gledar oss med dykk! Elena er eit nydeleg namn :) Lykke til med fødsel og barselstid! Klem frå oss på Lepsøya.

13 oktober, 2012 11:04

 
Blogger Refleksjon på livsvegen said...

Takk for flott oppdatering!!

Lukke til!

13 oktober, 2012 16:40

 
Blogger Refleksjon på livsvegen said...

Gratulere!

Har sett bilete :-)

For ei nydeleg jente ♥

17 oktober, 2012 11:58

 

Legg inn en kommentar

<< Home