Tacna, Peru

08 desember, 2011

Ikkje alt går etter planen
Det er ganske vanleg her i Peru at dagane ikkje blir slik ein har planlagt. I går skulle f.eks.huseigeren kome på besøk og eg hadde laga vafler og gledde meg til å invitere ho til juleverksted og kakebakst i kirka på laurdag. Men både eg og Wilber vart litt triste då ho ikkje dukka opp. Det er også ganske vanleg at ein ikkje får beskjed om frafall heller, slik også denne gangen. men det eg vil fram til er at det kom noko godt utav det heile likevel. Kanskje bedre enn eg hadde planlagt. For istaden for å få invitere ein person til juleverksted fekk eg invitert fleire. Eg tok med meg vaffelrøra og vaffeljernet heim til verkstaden til ein gullsmed i kirka. Verkstedet er i heimen deira. Det vart stor stas og mamma som selger varene på markedet like ved måtte jo også få smake. Så jenta deira på ti år sprang avgårde med vafle til mamma. På veien var det mange som spurte. Kva er det? Kor får eg kjøpt den? Og så fant vi ut at vi skulle spandere vafler på nokre av dei vi kjente på markedet som har butikken sin der. Samtidig med at vi delte ut innbydelser til kakebaking i kirka på lørdag. Blant annet til en dame der jeg har kjøpt nesten alle julegavene i år. Hun ville komme og spurte om å få ta med noen venninder også. Jeg hadde tenkt å bare lage pepperkaker og serinakaker, men nå må jeg visst ta med vaffelrøre også, for det var stor oppstandelse og veldig poppulært visstnok. Ja det blir spennende å se hvor mange av de som sier at de vil komme som i virkeligheten dukker opp. Jeg gleder meg enten vi blir mange eller få. Noen av damene tar også med seg døtrene sine. Når de kommer melder de seg inn og vi lar de skrive ned navn ,telefonnummer og adressse slik at vi senere kan invitere de til andre arrangementer og også besøke de hjemme dersom de tillater det. Ja vi har altså mål om nye kontakter på denne måten.