Tacna, Peru

07 desember, 2011

Juleverksted i kirken kommende lørdag.
Ja nå er invitasjonene delt ut og jeg er spent på hvor mange som kommer. Jeg har delt ut invitasjoner til alle kontakter jeg har, blant annet til mødrene til ungdummene jeg skrev om sist som leiger kirkelokalet.Det er fire av de damene som har meldt seg på til nå.Jeg har også delt ut invitasjoner til de damene som allerede kommer i kirken og håper at de igjen inviterer noen de kjenner. I kveld har jeg invitert huseigeren min på vafler og skal samtidig invitere henne og hennes  veninder til å komme på lørdag. For noen uker siden var vi på husbesøk til et ektepar som skulle være forlovere i et bryllup til noen som går i vår evangeliske kirke i Juliaca.Denne damen bor altså her i Tacna og hun sa til meg ;"Jeg blir med på juleverkstedet, og jeg  kommer spesielt på grunn av bibelundervisningen". Det var kjekt å høre! ja noen kommer kanskje bare for kakene sin skyld. Det blir uansett veldig spennende å se hvor mange damer vi klarer å samle.
Så har jeg laget meg selv et lite problem, for jeg har lovet at vi skal lage pepperkaker, men jeg har igrunn ikke fikset stekeovn enda...ups...jeg arbeider i troen på at det skal ordne seg. men be gjerne for dette arrangementet både praktisk og åndelig.