Tacna, Peru

05 desember, 2006

Politistyrker paa VAKT


Ja sjaa noeye etter korleis dei har det paa jobb. Slik set dei dag ut og dag inn utanfor huset mitt. (sove, les avis, skravler..)Ja, nei det er ikkje meg dei passer paa....men kva passer dei paa har eg lurt paa?....Eg bur rettnok over eit valglokale, men no er valget over...hm..ja ja det er for mykje arbeidsfolk og for lite aa gjere kanskje. Nei dei har vel ein grunn tl aa vere der. Kanskje skulle eg gi dei ein kopp kaffe, det ville vel redda dagen? Men nei , trur eg lar dei i fred ja....smil.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei Alice
Gøy å lese bloggen din og mange fine bilder. Vil ønske deg en god jul. Håper du får det fint i jula.

Klem fra Kristin

23 desember, 2006 14:03

 
Blogger Elisabeth said...

Hei Alice!
Vil ønske deg en riktig god jul! Håper du får det fint, hvor du enn skal feire i år :)

Fjorårets vaktmenn i Arequipa fikk bedre behandling enn disse utenfor ditt hus ;)

Håper du har det bra! Koselig å se litt av hva du driver med. Stilig med CD-innspilling!

Juleklem fra Elisabeth

24 desember, 2006 11:51

 

Legg inn en kommentar

<< Home