Tacna, Peru

09 september, 2006

CD innspeling


Hei! No er eg endeleg i gang med aa legge inn noko paa bloggen min. Det har vore travle tider i det siste med innspeling av Cd i kirka. Eg har hatt ansvar for aa planlegge og gjennomfoere denne cd en, skjoelvsagt med god hjelp fra mange i kirka. Det var ein ide fra ei dame i kirka at vi kunne spele inn dei sangane vi ville bruke mykje framover. Eit stort prosjekt som vi proevde aa gjere enklast mulig for aa kunne gjennomfoere det. Mange har vore engasjerte og vi har hatt ein god lydmann. So vi er veldig fornoegde og gleder oss til aa hoeyre resultatet og ogsaa kunne gi cd en vekk i gaver til folk vi blir kjent med/ kjenner her i Peru. So puh no kan eg puste letta ut . Sender ved nokre bilder so de faar eit lite inntrykk.





3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei, Alice. En hilsen fra Øyvind.

09 september, 2006 05:04

 
Blogger Maria og Espen Tveten said...

Hei Alice.
Gratulerer med blogg. Det var kjempeartig at ditt navn dukket opp da jeg søkte på hvem som hadde vært på vår blogg. Vi lurer veldig på hvordan det står til med deg. Gi oss et vink på bloggen eller på espentveten@gmail.com, da vel?!
Lev godt
Hilsen Espen

09 september, 2006 10:24

 
Blogger Mona og Geirmund Monsen said...

HEI ALICE
Så kjekt å se bilder fra CD innspillingen. Kjekt å se mange kjente fjes. Hils alle. Gleder meg til å få høre resultatet. (Håper jeg kan få kjøpe en cd..)
Klem fra Mona

30 oktober, 2006 09:48

 

Legg inn en kommentar

<< Home